Pogoji poslovanja
Splošni pogoji Spletne trgovine nutriplus.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-
UPB2).
S spletno trgovino nutriplus.si (v nadaljevanju »trgovina« ali »nutriplus.si«) upravlja podjetje Nutriplus,
Mirko Rovčanin s.p., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine nutriplus.si, pravice kupca ter poslovni
odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
* 1) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
* 2) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
* 3) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
* 4) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v
razumljivem roku),
* 5) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
* 6) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo
davke in stroške prevoza,
* 7) način plačila in dostave,
* 8) časovno veljavnost ponudbe,
* 9) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in
koliko stane kupca vračilo artikla,
10) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.

Ponudba artiklov
Cene so predstavljene kot redne cene ali cene z popustom. Redne cene so priporočene prodajne cene
proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Spletna cena ali cena z popustom je
cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino ali plačilo predračuna z nakazilom na
TRR ter plačilo z PayPal in kreditnimi karticami.

Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
* z gotovino ob prevzemu,
* z nakazilom na račun upravitelja Nutriplus, Mirko Rovčanin s.p. – po ponudbi/predračunu,
* z kreditnimi karticami
* z plačilom preko PayPal-a
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa
in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Kupec v primeru
naročila, prejme na elektronsko pošto potrdilo o naročilu. Kupec lahko zahteva ( pogodbo/naročilo ) od
ponudnika.

Cene
Cene ne vsebujejo DDV. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1 (nismo zavezanci za
DDV)., razen če je izrecno napisano drugače ter veljajo od 1.1.2015 do nadaljnega.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o
ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo
ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v
obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo
(kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo sprejeto). Od tega trenutka so vse cene in drugi
pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Postopek nakupa
1. Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima
kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni
izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. Potrdilo naročila
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri
dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje
podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob
potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o
nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
3. Blago odpremljeno
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne
v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Nakupovalna košarica
Nakupovalna košarica se v spletni trgovini obnaša zelo podobno kot v klasični trgovini. V košarico torej
lahko spravljaš artikle, ki se ti zdijo zanimivi in vredni nakupa, pred nakupom pa jih lahko iz košarice
odstraniš ali naročiš izdelke.
Vrednost košarice se sproti sešteva, v košarici lahko tudi spreminjaš količino izbranih artiklov.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov
info@nutriplus.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini
strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno
vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, nerabljeno in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno,
pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o
odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Pomembno!
• V primeru vračila izdelka prodajalcu (Nutriplus, Mirko Rovčanin s.p..), morate priložiti tudi kopijo
računa.
• Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Nutriplus, Mirko Rovčanin s.p., Krnica 6a, 6275 Črni Kal.
• Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače.
• Paketov z odkupnino ne sprejemamo.
• Vsi artikli so z nalepkami označeni, da v kolikor boste izdelek pomerili, zaradi higijenskih ali drugih
razlogov, izdelka več ni možno reklamirati.

Stvarne napake
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu
znana oziroma bi mu morala biti znana
artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model
pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma
navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v
zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Dostava
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Dostava pošiljk je preko kuriskega servisa GLS.

Strošek dostave
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo:
Za artikle v skupni vrednosti do 60 EUR: 3,5 EUR

Brezplačna dostava
Stroška dostave ne plačaš, če blago prevzameš osebno ali naročiš izdelke v skupni vrednosti nad 60 EUR.
Če te ob dostavi ni na navedenem naslovu, pa lahko paket prevzameš na najbližji pošti. Če potrebujete šifro
pošiljke, se nam lahko zglasite na email info@nutriplus.si kjer vam bomo z veseljem pomagali.

Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega
gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik
izrecno ne nasprotuje.

Varstvo otrok
Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka
komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok,
pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel
izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.
Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih
podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok,
izjema so starši oziroma skrbniki.
Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na
njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da
ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o
spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije
jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi
izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v
primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega
naslova info@nutriplus.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje,
njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega
spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po
svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Če imate kakršnokoli drugo vprašanje, nas lahko kontaktirate na info@nutriplus.si in z veseljem vam bomo
pomagali.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja